Jak kupić ubezpieczenie bez wychodzenia z domu?                                                   zawarte na odległość

    Wprowadzenie stanu zagrożenia epidemiologicznego sprawiło, że z dnia na dzień dotychczasowa forma obsługi klientów agencji ubezpieczeniowych uległa ogromnej zmianie. W trosce o zdrowie swoje oraz swoich klientów, spora część agentów została zmuszona do zamknięcia biur. 
Co taki stan rzeczy oznacza dla wszystkich, którzy muszą wykupić ubezpieczenie?
Od 16 marca do odwołania nie prowadzimy bezpośredniej obsługi klientów w biurze, 
ale za to wprowadziliśmy obsługę zdalną. Pragniemy wszystkich uspokoić. Obsługa zdalna to jedynie inny kontakt z nami – agentami, czyli nie wpływa to na jakość świadczonych usług. Żaden klient na tym nie ucierpi, a nawet dodatkowo uniknie wyjścia z domu i narażenia się na kontakt z wirusem.
Zmieniamy tylko formę komunikacji. 
Obecnie rozmawiamy z klientami za pośrednictwem telefonu lub e-maila. W ten sposób przeprowadzamy analizę potrzeb, następnie przekazujemy ofertę i finalizujemy zawarcie umowy. Większość Towarzystw Ubezpieczeniowych ma możliwość wystawienie „polisy mobilnej”, czyli polisy zawartej na odległość.
A jak to wygląda w praktyce? 
Na przykład: klient musi wykupić polisę OC, bo obecna kończy się za kilka dni. Co powinien zrobić?
Tak jak dotychczas – skontaktować się z agentem. Wystarczy jak klient do nas zadzwoni  42 208 09 28  kom. 506 51 12 51  lub wyśle e-mail na adres biuro@ubezpieczenia-24com.pl Podczas rozmowy lub w odpowiedzi na wiadomość zadamy pytania – konkretnie w tym przypadku dot. danych właściciela, pojazdu i zakresu ochrony. 
Oczywiście jeśli sprawa dotyczy naszego klienta ta rozmowa będzie krótsza, a obsługą zajmie się agent, który wystawił wcześniejsze polisy.
Polisa zostanie wysłana na wskazany adres mailowy wraz z informacją dot. opłacenia składki online oraz potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość.

Oczywiście bierzemy pod uwagę osoby, które mogą nie mieć dostępu do poczty elektronicznej, w takich sytuacjach możemy zaproponować odbiór umowy w późniejszym terminie.

Każdą polisę, czyli także ubezpieczenie mieszkania lub domu oraz życiowe możemy wystawić zdalnie.

Z punktu widzenia klienta, to jest dobre rozwiązanie.
 Nadal klient może porozmawiać z swoim agentem, bo zawsze ma pewność, że kupuje to co chcę i wcale nie musi wychodzić z domu.
Nadal służymy pomocą i odpowiadamy na wszystkie pytania. 

Jedyne co się zmienia to forma kontaktu. Tylko tyle.